Sider

søndag den 20. april 2014

#AprilKreaUdforfring

På IG hoppede jeg med på en udfordring om at jeg i April ville sy 5 ting, kun med stof fra lageret!

Ikke noget problem, for jeg har jo som tidligere fremvist, ret meget stof på lager!

Faktisk så meget at jeg stadig skal bare lidt mere i bund før jeg må købe nyt!

Da min sytid er meget lille for tiden, har jeg kastet mig over simple og hurtige sy projekter!

Det kom der disse 5 (6) ting ud af: 
1:
(De grå er nyt stof, så de tæller ikke med)
2:

3:

4 og 5:

Bukserne er til Aksel og sweatshirts til Anker. 

Nu har deres garderober fået en tiltrængt saltvandsindsprøjtning, så jeg vil bruge lidt tid på lækre detaljer, på det næste hjemmesyet tøj.

(Du kan følge mig på IG på @linsensp)







2 kommentarer:

  1. Rigtige fine sager, især de to nederste billeder!

    Jeg er også i lav sy-dose for tiden, men det er jo heldigvis fordi krearummet er på vej op at stå!!!! Jubii!
    Jeg øver mig rigtig meget i at få bassvarer ind, som du har syet fine eksempler på her - på en eller anden måde, er det altid sjovere at sy detaljer, ik;)

    SvarSlet
  2. Du er så god Line, så super dygtig til basis-garderoben (nu misforstå mig ikke) men tit laver jeg for mange detaljer og kan godt savne det enkle/rå snit som du formår!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...