Sider

mandag den 17. marts 2014

Fastelavn 2014

Fastelavn er vel overstået og vi kan igen bevæge os på de sociale medier, uden at se alle vores familie og venners afkom i festlig udklædning.

Men I skal ikke snydes for at se Ankers isbjørn kostume, så hvis I kan klare bare et par billeder mere af et udklædt barn så se med her!

Er din kvote for fastelavn 2014 derimod opbrugt, så skynd dig videre ;)

hjemmesyet fastelavn kostume isbjørn


hjemmesyet fastelavn kostume isbjørn

hjemmesyet fastelavn kostume isbjørn

hjemmesyet fastelavn kostume isbjørn

hjemmesyet fastelavn kostume isbjørn

Jeg elsker altså at sy fastelavn kostume, omend det altid er lidt stressende om jeg nu når at blive færdig. Hvert år siger jeg til mig selv, at næste år går jeg igang allerede i januar.

Mon det blev sidste år jeg fik lov til at sy et dyre kostume til Anker? Frygter virkelig det år han ønsker en købt disney dragt!



3 kommentarer:

  1. Han er da godt nok den sødeste isbjørn jeg har set <3
    Om han vil have købedragt eller ej kommer jo nok an på, om du kan lavede noget sejere end dem, man kan købe. Og mon ikke du kan det? :-)

    SvarSlet
  2. Det er så sødt!
    -Han er da en rigtig lille filur ;-)
    Jeg har også altid mega stresseren på til fastalavn, i år var det alle 5 unger der skulle klædes ud! Dog kun to i hjemmesyet ;-)

    Mvh Cecilie
    http://blog.fashionmom.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...