Sider

søndag den 16. marts 2014

16 ting du skal vide som blogger

Sponsoreret: Dette indlæg bringes i samarbejde med Trendsales

Da jeg startede min blog, var det som et hygge projekt for mig selv. Langsomt kom der læsere til, men jeg havde aldrig forestillet mig at så mange ville følge med.

Lige nu er der lidt stille på bloggen, som jeg før har skrevet om var det først noget der bare skete efter Aksels fødsel.

Men lige nu skyldes stilheden faktisk mest at jeg overvejer fremtiden for bloggen. Jeg er ikke ved at sige farvel til bloggen, slet ikke, men jeg føler mig slet ikke hjemme mere på linsens projekter.

Så lige nu overvejer jeg nyt design, nyt navn, nye rammer, nye...ja hvad skal der ske?

Måske denne ifografik fra Trendsales kan hjælpe mig videre i mine tanker:

P.S Du er velkommen til at dele denne blogger infografik, husk blot at smide et link til Trendsales som kilde.

1 kommentar:

  1. Lav du bare om saa meget du vil, bare du ikke forlader os :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...