Sider

onsdag den 28. august 2013

Et nyt sæt tøj hver dag!

Det mener manden at vi snart har til lillebror!


Nå, nå men så slipper jeg da for at vaske hele tiden;)
Og som jeg viste forleden har jeg jo stof nok!

Her er tre par nye bukser til lillebror, denne gang i str. 62.

For ja str. 56 er altså lukket nu, der har vi vist mere end rigeligt!

Disse tre par er alle i stof fra "lageret" og helt enkle. 2 par leggins og et par tullebukser (selvom en lille baby nok ikke "tuller" så meget rundt).


14 kommentarer:

  1. Det kan man da også sagtens have :)
    Er helt vild med det stribede stof!!!
    Har du mon mere liggende på lager som vi kunne lave en byttehandel med???
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Er det den blåstribede? Jeg købte den i Stofdillen.com, men det ser desværre ud til at de ikke har mere.
      Jeg købte kun 1 meter og planen er at resten skal bruges til nattøj til Anker og elefanthuer.

      Men spørg evt. Madsmor, hun har syet en kjole i stoffet, måske hun har noget i overskud?

      Kh Line

      Slet
    2. Ja det er den! Super jeg spørger hende, hun kommer også til mit træf :)

      Slet
  2. Svar
    1. He he ja, men uden detaljer tager disse bukser jo også kun omkring 15 min at drøne igennem maskinen;)
      Så er det nemt at virke produktiv!

      Slet
  3. Hehe... Man kan aldrig få nok tøj til babyer - slet ikke hvis de gylper! Jeg har grebet din brug-fra-lageret-udfordring. Har syet to par bukser, klippet til et par mere og en trøje. KUN med stof jeg havde på lager. Det føles godt! (blogindlæg kommer en af dagene). :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, da Anker var helt lille husker jeg at vi nogle dage var igennem 2-3 sæt tøj!
      På vaskedage, kunne det give nogle ret kiksede outfits;)

      Fedt at du er med på brug fra lageret:)

      Slet
  4. Jeg er også igang med bukser med stof fra lageret.. De er dog kun klippet, for energien skal lige være der, til at sætte mig ved maskinen.. :o) sikke nogle fine og enkle bukser.. Det behøver ikke at være med 100 detaljer for at de er lækre.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Når først bukserne er klippet, er det mange gange lettere at finde energien til at sætte sig bag maskinen.

      Nej, lige for tiden laver jeg ret enkle ting, uden for mange detaljer! De to næste ting i bunken er til Anker og de har en del flere detaljer:)

      Slet
  5. Hvor er de fine - er også helt vild med det blå stribede - kan du huske hvor det er fra?

    Er så meget med på din brug fra lageret! Men desværre bliver det ikke til så meget for tiden, da lillebror her ikke sover så godt i øjeblikket :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Ja det blåstribede er fra Stofdillen.com, men kan desværre se at de ikke har mere:(

      Håber lillebror snart giver dig tid til at sy lidt;)

      Slet
  6. Jeg prøver at have et sæt til hver dag i en uge - plus et par stykker ekstra (Jeg gider nemlig heller ikke vaske konstant)...
    Med Alba var/er jeg slem til at købe alt for meget, men jeg prøver virkelig at holde mig selv i ørerne den her gang...

    Superskønne bukser!

    SvarSlet
    Svar
    1. ET sæt pr. dag! I de helt små størrelser husker jeg at Anker ofte var igennem 2-3 sæt tøj, så denne gang er jeg mere forberedt;)
      Men det er selvfølgelig også lidt lettere når vi venter endnu en af samme køn, så er der ikke så meget der skal suppleres med;)

      Slet
  7. Hvor er de dog skønne! Lækre, bløde bukser. Og ham manden der har da vidst glemt hvor meget tøj der ryger i vasketøjskurven...og hvor lidt man får gået i vaskekælderne med vasketøj! Man kan aldrig få for meget tøj. Basta bum!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...