Sider

torsdag den 27. juni 2013

Klassisk, simpelt, enkelt...kedeligt?

Hvad siger I? 

Hjemmesyet børnebukser


Hjemmesyet børnebukser

hjemmesyet børne shorts

hjemmesyet børne shorts

Jeg har syet, hvad jeg selv vil kalde, et par meget klassiske bukser og shorts til Anker.
Jeg syer mere og mere helt enkelt tøj, uden for meget spræl, men til gengæld kæler jeg for detaljerne, omen de kan virke helt simple.

Denne gang blev det til et par bukser, med store lommer, samt et par shorts med stiklommer.
Begge dele er syet i marine blå twill.

Så kan overdelen jo "larme" lidt mere...



Forresten har du set at Thea trækker lod om et lækkert håndstrikket tæppe iaften? Det er lige her på skoenvirke.com/


18 kommentarer:

  1. Det er nemlig rart at have noget der er mere enkelt og ikke "larmer" - det har Carla også brug for til alle de vilde overdele. Hvilket shortsmønster har du brugt? Jeg synes på ingen måde tøjet er kedeligt - det ser rigtig lækkert og gennemført ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)

      Jeg har brugt Elsebeth Gynthers bukse grundmønster både til bukserne og shortsne.
      Jeg har ændret på mønsteret, tegnet mine egne stiklommer, kortet benene af og ændret på linningen;)

      Se evt. også dette indlæg :http://linsensprojekter.blogspot.dk/2013/06/ikke-uden-en-generalprve.html

      Slet
  2. Klassisk, enkelt, COOL!
    Jeg synes de er fede - lige min stil :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er også lige min stil. Min egen påklædning har altid været klassisk, men har før påklædt knægten i lidt mere spræl;)

      Slet
  3. Jeg vil ikke kalde dem kedelige :.) menflotte og neutrale. På den gode måde..

    Jeg har også klippet til flere par neutrale bukser.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg har bare behov for lidt roligere tøj, især i takt med han bliver ældre.

      Slet
  4. Jeg er klart til begrebet plain and simple. Det er så fedt fordi du kan kombinere det med lige hvad du vil

    SvarSlet
  5. Enig med de andre - virkelig flotte....jeg er ved at sy et par baggy bukser til Sofia de kræver tilgengæld en neutal overdel for de larmer godt nok :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Det er altså også som om at piger kan tillade sig lidt mere spræl, jo ældre Anker bliver, jo mere enkelt tøj får han på;)

      Slet
  6. Klassiske, men virkelig lækre. Detaljerne er jo helt i top - det gør efter min mening udsalget. Så behøver farverne ikke være så vilde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis sådan har jeg det også;) Skal bare lige vænne mig lidt til at min børnetøjssmag er blevet så nedtonet;)

      Slet
  7. Jeg synes slet ikke de er kedelige! Det er nogle vildt flotte detaljer du har lavet, og de se begge vildt gennemførte ud. Thumbs up!

    SvarSlet
  8. Ikke kedeligt - lige mig! For som du skriver kan t-shirten altid "larme" ;o). Du er dygtig, Line!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...