Sider

fredag den 28. juni 2013

Det første hjemmesyet til lillebror

Nu begynder det at blive virkeligt for mig, at vi til november skal have en lillebror.

hjemmesyet babybukser

Lillebror skal selvfølgelig også have hjemmesyet tøj og den anden aften fik jeg lavet de første to par.

Et par helt enkle jersey bukser og et par haremsbukser i dejlig blød ternet jersey.

Jeg har et meget stort behov for at redebygge og gøre klar til lillebror og selv om det stadig føles som om der er lang tid til november, så kan jeg altså ikke lade være.

Ankers tøj, bliver gennemgået, stof fra gemmerne findes frem (baby tøj er jo så genial en måde at få brugt stofrester på!)

Postbudet har da også lidt mere travlt med pakker der leveres...

Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig til lillebror kommer?



5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud med sådan nogle små bukser. Det er virkeligt fedt at få brugt rester og især nnår det er på noget så godt som redebyggeri :) Nyd tiden med forberedelsen til lillebror kommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt at sy i så små størrelser:)

      Slet
  2. De er SÅ søde i den størrelse:-) Vær du glad for at du er sådan en redebygger. Dengang vi ventede Emil var det lige før vi ikke kunne nå at få barnevognen fordi jeg var så sent ude og puslebordet blev købt efter jeg var gået på barsel;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, får stress bare ved tanken. Jeg er så forberedt at vi ofte får for mange ting;)

      Slet
  3. Årh, de er altså bare fine! Og er STADIG vild med det mønster. Jeg er også er redebygger, så du skal ikke undskylde noget her ;) (...jeg er faktisk hende der allerede har en liste over ting jeg gerne vil have til den næste. Og den næste er ikke engang på tegnebrættet endnu! Hehe)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...