Sider

tirsdag den 18. juni 2013

Av-kan det være bækkenløsning?

Først vil jeg lige sige tak for en god demo igår, der var vist ikke det medie med respekt for sig selv, der ikke dækkede der;)

Men av hvor har jeg ondt idag!
Jeg har så ondt i hofterne når jeg går!

Jeg tænker det måske er overbelastning, for jeg gik ret meget igår?

I går morges var jeg til et møde på Islands Brygge. Da mødet var færdigt, var vejret så godt, så jeg besluttede mig for at slendre over Langebro og videre langs de små gader omkring strøget.

Et smut forbi mødrehjælpen i Dronningens Tværgade, hvor jeg gik tomhændet fra for anden gang (kan bare meget bedre lide den i Valby).

Herefter gik turen gennem Kongens have over til indgangen af Botanisk have, hvor min far samlede mig op.

Far havde inviteret mig på frokost, som vi spiste på Aamanns, åh det smagte godt.


Efter frokosten, tog jeg toget hjem, nåede lige at smide benene op i 20 min. Før jeg hentede Anker og vi endnu engang hoppede på s-toget til vesterport hvor vi gik til Rådhuspladsen og ammedemo!

Der stod vi så en 40 min, før turen atter gik hjem.

På hjemturen kunne jeg godt mærke lidt smerter i lænden, hofter og lysken, sådan en træt og øm fornemmelse og min gang var da også lidt vraltende.

Idag har jeg så ondt i hofterne og vralter afsted!

Jeg tænker jeg måske bare har overbelastet mit bækken lidt, men jeg kan da godt mærke at jeg er lidt nervøs for om jeg har begyndende bækkenløsning?

Da jeg var gravid med Anker havde jeg intet, generelt husker jeg den graviditet som super nem sammenlignet med denne gang!

Vi har ingen bil, så det er ikke fordi jeg ikke er vant til at gå, mine ben er mit foretrukne transportmiddel.

Har nu oplevet det et par gange at jeg bliver meget øm, hvis jeg har gået meget, men det her er godt nok den værste gang.
Hvad siger I, nogle der har haft bækkenløsning der kan sige om jeg er ved at få det?
Jeg tænker jeg slapper helt af i dag og bliver det ved det næste dage må jeg en tur forbi min læge.

6 kommentarer:

  1. Tjahh... prøv at se om du kan hvile det væk... Og er det kun når du presser dig selv, så er det nok normal bækkenløsning som alle gravide får - Det hele er jo lidt for løst, og presset er ret stort, så der vil være noget ømhed inde over - specielt efter første graviditet...

    Er det noget der dukker op regelmæssigt og hele tiden, så er det nok reel bækkenløsning...

    Jeg har bækkenløsning, og skal virkelig passe på med hvad jeg løfter, hvordan jeg gør tingene og hvad jeg gør...
    Og jeg kan ALTID mærke mit bækken jo længere op af dagen vi kommer...
    Har jeg presset det for meget, kan jeg nærmest ikke gå - Men jeg har efterhånden fået styr på grænserne for min formåen (heldigvis), så jeg mærker ikke helt så voldsomt til det, som jeg gjorde lige i starten.

    SvarSlet
    Svar
    1. efter jeg har hvilet hele dagen, går det meget bedre, så det var nok bare overbelastning.
      Men jeg vil helt sikkert passe lidt mere på i fremtiden, så det ikke bliver permanent.

      Øv, det lyder godt nok ikke rart når du fortæller om hvordan du har det, men godt det er blevet bedre.

      Slet
  2. Jeg tror du bare ska tage den lidt med ro og ikke overbelaste for meget snaar nu de smaa advarselssignaler er taendt. Godt du er opmaerksom paa det. Det var jeg ikke og paesede paa. resultatet var saa ligge stille den sidste maaned. Puha, det var kedeligt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har også hjulpet meget at jeg har taget den med ro idag. skal helt sikkert passe mere på fra nu af!

      Slet
  3. Nu siger du hofterne.... Umiddelbart ville jeg mene at smerterne mere sidder i symfysen og på begge sider lige overnumserevnen.... (Med de faglige fys. Øjne) men har aldrig selv haft problemer med bækkenet, men kunne godt opleve smerter i hoftemusklerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. hmm, nu ved jeg ikke helt hvor symfysen sidder, men jeg vil sige smerten sidder over lænden og ud på siderne af hofterne.
      Hedigvis har det hjulpet meget at jeg har taget den med ro i dag.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...