Sider

torsdag den 9. maj 2013

På en regnvejrsdag (mindre billedspam!)

Først vil jeg gerne sige tusind tak for alle jeres søde kommentarer på mit sidste indlæg!
I dag er Anker og jeg alene hjemme og dagen startede med øs pjask regnvejr, så vi tullede rundt i nattøj og hyggede indenfor det meste af formiddagen:
leg med Duplo
Den store samling Duplo blev fundet frem og der blev bygget løs.


leg med Duplo
"Ej mor, ik tage billeder nu" siger blikket!

kuk kuk - bøh
Kuk kuk...

kuk kuk - bøh
Bøh...

ser brandmand Sam
Så blev det tid til lidt brandmand Sam...

regnvåd legeplads
Et kig ud på legepladsen hvor regnen stadig stod ned:(

snacktid
Så må vi jo snuppe en snack istedet

snacktid
Små fingre i skålen! Anker kan ikke lide at få fedtede fingre, så bananen bliver spist med gaffel! 

på med regntøjet
Endelig er der ophold i regnen, på med regntøjet så den regnvåde legeplads kan inspiceres. Ikke noget fancy nyt sponsor regntøj, det er såmen fætter Alfreds gamle Celavi sæt, som snildt kan bruges til en mere!

ser på kran
Orv, der holder en stor kran på legepladsen!

varm kaffe

Puha, efter sådan en lang formiddag trænger jeg til en kop caffe latte (lavet efter min DIY på den perfekte kop kaffe)
vores børn

Anker sover middagslur og jeg vil smide benene op i sofaen og hygge mig lidt med Vores børn som snart har ligget på sofa bordet et stykke tid. (Hov, Junior bladet har da vist også været brugt som en bordskåner!). Skal da vist lige se den artikel om Kreativ er lig med klog i Vores Børn Junior!

*OBS: jeg har modtaget Vores Børn bladene som gave, men ord og billeder er mine*

5 kommentarer:

  1. Lyder som den perfekte slappe-dag. Nyd det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Slap af dag er nu så meget sagt med en 2 årige med krudt bag i, men vi har rigtig hygget os:)

      Slet
  2. Ih skøn dag, der er ikke noget bedre end nattøjshygge langt op af formiddagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker de dage hvor vi kan hygge i nattøjet op af formiddagen, bare god tid og ingen stress og jag, skønt:)

      Slet
  3. Indimellem gør en regnvejrsdag nu ingen ting ;o). Skal altså have prøvet din latte!

    ...og STORT tillykke med maven, hvor er det dejligt. Glæder mig til at følge med i forberedelserne.

    Kh. Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...