Sider

torsdag den 16. maj 2013

Madglæden er vendt tilbage

Og jeg kan igen nyde et dejlig måltid!

PCO venlig aftensmad


PCO venlig aftensmad

PCO venlig aftensmad

PCO venlig aftensmad

Jeg skal stadig spise efter min PCO venlige diæt (ingen sukker + hurtige kulhydrater), masser af protein, fedt og langsomme kulhydrater.

Forleden dag fik vi en af min ynglings retter, tortilla og det smagte himmelsk.
Her er hvad vi brugte:

  • Stegte kyllingstykker  krydret med spidskommen, sød chilli, et par dråber tabasco, et skvat engelsk sovs, salt og peber.
  • Oksekødstykker, krydret på samme måde som kyllingen.
  • Revet Cheddar os
  • Blandet salat
  • Tomater, agurker og rød peber i stykker.
  • Skyr (har meget højere protein indhold end creme fraise)
  • Hot tomat salsa
  • Rug tortilla pandekager
Jeg havde også indkøbt avokado, men den var desværre ikke god.

Jeg undlader majs, da det desværre ikke er en lavglykæmisk grønsag.

Det smagte fantastisk og heldigvis var der også til frokosten dagen efter!

Åh, nu får jeg helt lyst til det igen, der er ikke noget som food cravings når man er gravid:)


3 kommentarer:

  1. Tillykke med appetitten - er dybt misundelig ;0) Der er jeg desværre ikke helt nået til med min graviditet endnu *suk*

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, føler med dig! Var selv meget hårdt ramt i starten af denne graviditet, håber du snart får det bedre:)

      Slet
  2. Herligt. Der er nemlig ikke noget vaerre end at skulle lave mad naar man har madlede.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...