Sider

torsdag den 7. februar 2013

Sukkerfri Marengs med kanel og nødder

Jeg blev lidt lækkersulten den anden aften, så jeg gik i køkkenet og prøvede en ny opskrift på sukkerfri Marengs med kanel og nødder.

Sukkerfri PCO venlig Kage


Sukkerfri PCO venlig kage

De blev rigtig lækre, og var fantastiske sammen med en kop mynthe te serveret på nogle gamle arvestykker.

Opskriften kan jeg desværre ikke dele, men den er fra bogen "Spis dig Rask, af Bjarne Stigsby og Hanne Juul". 
Jeg har skrevet om den før, men den er altså også super god hvis man som mig har PCO og skal spise efter Kiss kost principperne.

Jeg går lige nu og leger med tanken om at ændr lidt, ja faktisk meget på opskriften, så der går nok ikke så lang tid før jeg skal i køkkenet igen...hvis de bliver gode skal jeg nok dele mine egen opskrift med dig.

(OBS: endnu engang er dette IKKE et sponsoreret indlæg, det "eneste" jeg har fået af Bjarne Stigsby er såmen Anker! -Så jeg ved hans metoder virker og det budskab sender jeg gerne videre, ganske gratis og uden opfordring!)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...