Sider

onsdag den 27. februar 2013

Så blev jeg lyv og tyve (igen igen)


fødselsdags flag


fødselsdagsgave

stof

Sukkerfri cheesecake

Sukkerfri cheesecake

Ah så pyt, vil ikke spise jer af med lyv og tyve, 32 er hvad dåbsattesten sagde igår!
Jeg havde en stille og rolig dag, med mine forældre til middag!
Manden havde lavet den lækreste culotte steg med dampede asparges, broccoli og ristede courgetter (der var også bagte kartofler til dem der må spise sådan noget). Det smagte så godt og jeg kastede mig over det! Nu sidder jeg så og tænker det kunne egentlig have været fint med et billede, men madblogger bliver jeg vist aldrig, for det glemte jeg alt om. men jeg lover jer det både smagte og så godt ud!

Så derfor må jg bringe de billeder jo huskede at tage:

# 1: Flag
# 2: Fin gave, resten af mine gaver var af den slags der lå inde i et kort!
# 3: Et ærinde i Bilka gav mig mulighed for at slå et smut forbi Stofdillen og hvilket held! For de har lige nu det lækreste ribstof, nøj hvør skulle jeg begrænse mig!
#4 & 5: Fødselsdagskage! Jeg har længe haft lyst til at lave Ida's brownie cheesecake og min fødselsdag var en oplagt mulighed. Jeg har dog lavet lidt om på opskriften.
Ostefyldet har jeg lavet efter Ida's opskrift men af mangel på Kamutmel har jeg brugt en anden sukkerfri brownie opskrift i bunden.
Øverst valgte jeg at lave et jordbær låg!
Den var rigtig lækker, men næste gang har jeg en anden bund i tankerne.

Alt i alt en dejlig, stille og rolig fødselsdag, det var slet ikke så skidt at fylde 32!


  *************************

Pist: Du kan stadig nå at deltage i min retro give away (deltag HER)

11 kommentarer:

  1. Tillykke :)

    (Det er jeg også blevet et par gange!)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen - min tur imorgen.. Wuhuuu, jeg glæder mig som altid som et lille barn. :)

    SvarSlet
  3. Hurraaaaaaa - tillykke med fødselsdagen Line. Det lyder som lækker mad og en dejlig dag.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke og sikke da et pragtfuldt udtryk. ( lige bortset fra at jeg kan sige 2xlyv og tyve ups) Udtryk hermed adopteret haha.

    SvarSlet
  5. Tillykke tillyke ... Pyt skidt med året på dåbsattesten!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  6. Stort tillykke fra en der er blevet 29 de sidste 6 år. Og om sørme ikke jeg bliver det igen til august :-)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke, lyder som en skøn dag, og sikke en fin kage!

    - Anne

    SvarSlet
  8. TILLYKKE - omend for sent.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...