Sider

torsdag den 21. februar 2013

Bæredygtighed eller for at spare?


* Dette er et Trendsales partner indlæg! Jeg står selv for fremstilling og meninger*

Når knægtens garderobe sammensættes herhjemme så går jeg efter udseende, kvalitet og funktionalitet. Selvfølgelig er der også en væsentlig faktor der hedder pris.

Jeg er hele tiden et par størrelser foran, så der allerede nu ligger tøj og venter i de størrelser han vokser ind i.

I disse bunker ligger der tøj der er arvet, købt på udsalg, lagersalg, gode tilbud og brugt fra Trendsales eller genbrug.

På denne måde bliver vi aldrig helt taget på sengen så vi skal ud og købe det hele på en gang når knægten vokser et ryk.

Løbende syr jeg også nyt tøj til ham, som passer til den størrelse han er i. Sidst men ikke mindst så skal der selvfølgelig suppleres op og dette sker både med nyt og brugt.

Jeg er da også et lille modedyr og har ofte en forkærlighed for de lidt dyrere mærker. Her siger min erfaring at det altså ikke kun er mærket du betaler for, jeg oplever at holdbarheden er bedre også. Pris og kvalitet hænger ofte sammen.

Da vi ikke lige har et pengetræ på altanen, så køber jeg mange af disse mærkevarer på lagersalg eller brugt på Trendsales. Da kvaliteten er god, kan meget af det godt klare flere børn, især i de små størrelser hvor de vokser så hurtigt.

Men nogle gange så tænker jeg lidt på om det virkelig kun er for at sparre at jeg køber brugt?

Bæredygtighed er i højgrad også noget jeg har i tankerne! Jeg kunne for eksempel personligt aldrig finde på at smide tøj ud! Her taler jeg om hele familien, her bliver der både gemt (knægtens), solgt og afleveret i genbrugs containeren alt efter stand og kvalitet. 

Nå, det var en lang smører, men når jeg indvilliger i at smide et sponsoreret link på min blog, så vil jeg bare vise at det altså ikke foregår uden bagvedliggende tanker om emnet.

Jeg går ind for genbrug, både forbæredygtighed og for at spare penge -win-win!

Har du det på samme måde som mig?

Hvis ja vil jeg anbefale dig at tage et kig ind her: http://www.trendsales.dk/nfo/modetoej

http://www.trendsales.dk/nfo/modetoej
http://www.trendsales.dk/nfo/modetoej








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...