Sider

torsdag den 10. januar 2013

Et portræt om ugen: 1/52 + 2/52

Jeg er også hoppet med på et portræt om ugen, hver uge i hele 2013(idéen startede her og her, men der er flere med!)
Det er selvfølgelig Anker der er modellen!
Da jeg først besluttede at hoppe med på legen her i uge 2, så har jeg fundet et billede fra uge 1! Desværre var der ingen billeder kun af Anker, så farmand er lige med som gæstestjerne i uge 1.

1/52:
1/52
2/52

2/52

1: deler æblestykker med far.

2: leg inden sengetid

3 kommentarer:

  1. Kønne, kønne dreng!

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig idé. Nu har vi heller ikke portrætter fra de første uger, men jeg overvejer alligevel at hoppe med på idéen. Selvom jeg synes det er svært at få portrætter i kassen af min Magne, hver gang man hiver et kamera frem vil han pille ved det eller se billeder (af sig selv).

    SvarSlet
  3. Ej hvor skægt!
    http://skoenvirke.blogspot.dk/
    Thea

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...