Sider

mandag den 1. oktober 2012

Weekenden







Ja selvfølgelig har jeg brugt så meget tid som muligt på at "lege" med min nye overlocker!
Først skulle jeg jo lige lære at tråde den, det er helt sikkert noget der bliver bedre efter lidt øvelse!

Lørdag nåede vi dog også lige en tur i svømmehallen, hvilket var meget heldigt for på vej hjem opdagede jeg at Stofdillen er flyttet til Ishøj centeret og med stof til 30 kr. meteren kan jeg altså ikke gå forbi!

Det første "færdige" produkt fra overlockeren blev en elefant hue i jersey omend Anker ikke helt er fan af den, så er jeg meget godt tilfreds og så er den enda vendbar;-)

Nå ja, der blev også tid til lidt weekend brunch, så alt i alt en dejlig weekend:-)

3 kommentarer:

  1. Så fik du din overlocker - nu kan du ikke leve uden den vel? fedt! Og ja stof til 30 kr meteren - Så skal du nok få noget gennem maskinen. Den ser så ren, ny og fin ud, får lyst til at få min renset og rengjort:) Når du skifter trådfarve binder du bare en knude på de to bagerste tråde og lader maskinen sy de nye farver ind, så skal den ikke trådes hver gang - men det trick kender du måske allerede ;) Glæde mig til at se hvad du får syet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den er fantastisk:-) Ej et godt trick med tråden, det kendte jeg ikke, TAK:-)

      Slet
  2. Jeg er drøn misundelig på din nye overlocker!! ;-) Sikke en fin elefanthue, den forstår jeg ikke Anker ikke er tilfreds med. Hav en god weekend :-) Mvh. Laura

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...