Sider

søndag den 21. oktober 2012

Pakkeleg

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par uger! Indlæg har jeg udgivet mange af, men de er aldrig kommet længere end mit eget hoved.
Jeg har været flittig på den nye overlocker, så bare der, er der en bunke indlæg der venter.

Jeg har bestemt at nu skal bloggen ikke forsømmes mere og findes der nogen bedre måde at gøre dette på end med en pakkeleg?

Se lige hvad der lå i min postkasse fra Julie med bloggen HER!



Mange tak for den fine gave Julie, den der boxtaske har længe stået på min to do liste, hvor er den fin med lilla og gule sat sammen.
Lige nu er jeg splittet, for nu har jeg jo denne super fine taske, men den giver altså også lyst til at sy nogle stykker selv, bare for at se den i flere farver og mønstre!

Det er derfor jeg elsker disse pakkelege, det er altid spændende at få en pakke fra en anden kreablogger, den kan jo indeholde alt muligt og giver ofte inspiration til nye projekter!

Nu er det så jeg skal sende legen videre så de første 2 der melder sig får en gave fra mig og der skal selvfølgelig sendes en retur til mig.

Hvem er frisk på en lille pakkeleg?

Julie jeg sender din pakke afsted snarest, skal bare lige bestemme mig for det helt rigtige:-)


9 kommentarer:

  1. De er så hyggelige de lege - og det er efterhånden længe siden jeg har været med i en. Jeg er klar!

    SvarSlet
  2. Jeg er helt ny blokker. Men vil gerne lege pakke leg.
    Hilsen Louise
    Holmehandmade.blodspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med. :-) jeg har ikke været med før så tænker det kan være hyggeligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg har lige et minut for sent på den. :-P jeg prøver en anden gang

      Slet
    2. Jeg er frisk på også at sende en gave til dig, så du må godt lege med her:-)

      Slet
    3. Det lyder herligt. Tak :-) jeg sender dig en mail.

      Ffluwer du må ind og kigge på en af vores blogge og se om legen fortsætter et sted hvor du vil lege med ;-)

      Slet
  4. Super I ville lege med:-) Godt nok skrev jeg 2, men pyt jeg laver gerne 3 gaver!

    Reglerne er som sagt at jeg sender jer en gave og I sender en retur til mig! Om I vil sende legen videre på jeres blog bestemmer I helt selv.

    Vil I sende jeres adresser til mig på:

    linsensprojekter@gmail.com

    Så vil jeg sende en gave til jer hurtigst muligt (men der går nok lige nogle dage for jeg skal lige finde på have I skal have)

    SvarSlet
  5. Æv, bæv.. Jeg ville også gerne ha' leget med. :-)

    Jeg har svært ved at svare på dine indlæg - den afviser mange gange fordi der er "kode" på. Ved ikke om jeg er den eneste med de problemer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, ja jeg hader også de koder, jeg blev dog nødt til at sætte den på da jeg begyndte at få rigtig mange spam kommentar!
      Der skulle dog være en måde at komme udenom begge dele, men jeg har ikke haft tid til at se på det! -Men det vil jeg da straks sætte på min prioterede liste;-)

      Men hold øje med de andre deltagers blog så kan du måske snuppe pakkelegen hos dem! 5 pakker bliver desværre for mange for mig;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...