Sider

fredag den 28. september 2012

Frivillig fredags fejring.



Her til morgen blev jeg mødt med smil, gratis kaffe og morgenbrød da jeg kom ned på stationen.

Det er noget der kan hive en ud af det almindelige morgenmood!

Frivillig fredags fejring, hvad er det?

Jeg ved det faktisk ikke, jeg tænker vi fejrer dem der gør en stor frivillig indsats i vores samfund?

Men jeg har tænkt mig at finde ud af hvad det er senere idag!

Kl.15.30-18 er der frivillige frikadeller, flødeboller, frisk kaffe, fadøl, gratis balloner, hoppeborg og mega ballonshow på rådhuset!

Ringede og spurgte manden om vi ikke skulle derned og svaret var: "fadøl, det kan vi da godt"

God fredag!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. *ha ha ha* håber I får en god tur!
    (Griner af mandens svar)
    God weekend søde
    kh Libbie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...