Sider

onsdag den 1. august 2012

Hvem skal posten forbi?

Så er det tid til at finde vinderen af min Boys Month give away!


Der var 41 lodder i puljen og tak til alle jer der deltog:-)

Jeg har valgt en alternative metode til udvælgelsen af vinderen!

1. vinder og dermed 1. vælgeren er lod nummer 16! 16 fordi det er en drenge give away og derfor skulle Anker have lov til at bestemme, han er dog blevet puttet så det blev hans alder i stedet ( 16 mdr. heldigvis ikke 16 år endnu!)
Bag lod nummer 16, gemmer sig Heidi aka madsmor med bloggen Livet i Lindevænget!

2. vinder fik manden lov at bestemme (han er jo også lidt en drengerøv!) og han pegede på lod nummer 11!

Her er det Charlotte med bloggen morslille der er den heldige

Så Heidi du må vælge først og hvis I begge sender mig jeres adresser (linsensprojekter@gmail.com) så vil jeg sende jeres gaver afsted!

Tak for en helt fantastisk Boys Month 2012, jeg har fået føjet lidt flere fantastiske blogs på min blogroll samt en hel del flere drenge ting på min to do liste!

Endnu engang vil jeg lige anerkende det store arbejde Frk. Turkis for tredje år i træk har lagt i det her!
Hatten af for det, jeg håber virkelig at der er overskud til det igen næste år!
Jeg må indrømme at jeg tager hatten af for Christine på flere punkter, men den anden dag sikrede hun sig for alvor min respekt, for prøv lige at se hendes ældste søn, Magnus garderobe skab HER! Den er 95 % homemade af mor, hvis ikke det fortjener lidt respekt så ved jeg ikke hvad gør!
Tag et kig forbi Christine (her) hvis du ikke allerede kender hendes fantastiske inspirerende blog!

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor er jeg heldig- har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  2. Super, Heidi har valgt butterflyen, så Charlotte der er en hagesmæk til dig:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...