Sider

torsdag den 12. juli 2012

BM: New skills




Jeg lærer nye skills udi det at sy, således har jeg haft min tittebånd/ pipingbånds debut!

Det er der kommet ovenstående, helt enkle, lidt kedelige om man vil, bukser med indvendige lommer udad!

Jeg har længe gerne villet prøve at lege med pipingbånd, men typisk mig at udsætte det fordi jeg regner med at det er død besværligt! 
Det var faktisk ret nemt, så n kan jeg også sætte det på listen over mine sy færdigheder! 
Okay indrømmet jeg har selvfølgelig brugt en DIY vejledning og har du også lyst til at afprøve dine færdigheder udi pipingbånd så kan jeg anbefale at tage et kig på denne fine DIY her hos MargaDusen.

Og ja, de der indvendige lommer er lidt små, var vist lidt for hurtig da jeg lige tegnede dem på det foretrukne EG buksemønster og samtidig bestemte mig for at lave en løbegang med elastik istedet for den ribkant jeg plejer at bruge! Ja, ja vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger, men han bruger dem jo ikke...arg okay, er lidt træt af at de kiksede lidt INDRØMMET!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...