Sider

onsdag den 4. juli 2012

BM: Mest læste

I sidste års udgave af boys month var det mest læste indlæg en hagesmæk med slips (se her). Siden har jeg tilpasset mit hagesmæk mønster og lavet en DIY som har haft en sikker 1. plads som månedens mest populære indlæg i snart mange måneder nu.

Derfor syntes jeg at mine hagesmække fortjente endnu et indlæg her i boys month 2012.

Derfor kom disse to til i weekenden:




Det her indlæg må siges at være lidt et "genbrugs inspirations indlæg" og I skal da lige have et link mere til et gammelt indlæg. Hagesmækken med skyerne er genbrug fra det mønster jeg lavede i dette indlæg!

Du kan vinde en af mine hagesmække lige her og som bonus info kan jeg fortælle at hagesmækken med det grønne slips er skyld i at inspirationen til give away hagesmækken blev til, da jeg syntes bagsiden af applikationen var mere fed end forsiden!

Jeg elsker hvordan inspirationen til nye projekter hele tiden opstår:-)



10 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med din ide og har jo også selv fået lavet en stak med inspiration i din DIY, som er rigtig god.

    Skyerne er da også alt for lækre! :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Næh, må man spørge, hvor du har fundet det fine stof med skyerne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam bare fra stof 2000! Det var en rest jersey jeg havde liggende så jeg ville lige prøve om det også kunne bruges til en hagesmæk! De har det også i en blå version.

      Slet
  3. Super fin lille sky - den er skrevet bag øret!

    SvarSlet
  4. hvor er de fine, jeg kan ikke bidrage til boys month da jeg kun har en pige at sy til, men jeg kigger spændt med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det første år kiggede jeg også kun med, der havde jeg slet ikke noget barn selv! Men det var hyggeligt at se med alligevel!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...