Sider

lørdag den 9. juni 2012

Så skulle jeg være dækket ind!


Når nu tiden og overskuddet ikke er til de store kreative projekter, så er det vel nok godt at jeg besidder rigtig gode shoppe evner!
Så for anden lørdag i træk er bloggen blevet en shoppe blog! Sorry!
Her er et uddrag af dagens fangst...








Sjovt hvordan man først opdager at farver, stil og snit går lidt igen, når man er kommet hjem!

I morgen bliver nok endnu en shoppe dag, men denne gang er det to gange loppemarkeder der er på plakaten! 
Håber snart der igen vil være lidt kreativ tid!

Nu vil jeg gå ind og rydde op i  T-shirt skuffen, så der kan blive plads til alt det nye! 
Hmm...funderede lige over at det bliver højde punktet på min lørdag aften, men det passer mig egentlig ganske fint;-) 

God lørdag aften!

6 kommentarer:

  1. Uhh jeg skal så meget shoppe efter eksamen. Den t-shirt med prikkerne på, hvor er den mon fra??
    Ser da gerne mere shopping, undskyld ikke for min skyld ;)

    Kh og god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Den med prikkerne er også en af mine favorit køb! Den er fra Esprit og det er neon farvede klatter der er vævet med!

      Dejligt at høre at jeg ikke skræmmer dig væk med shopping!
      Pøj pøj med eksamen og glæder mig til at se dine shoppe fund når du skal ud og forkæle dig selv;-)

      Slet
  2. Jeg er heller ikke skræmt af shopping - har selv lige været afsted idag.. :) Det er altid lækkert med lidt nyt til skabet/skuffen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert:-) Nu fik jeg ryddet kraftigt ud i de gamle, så der er plads til mere nyt;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...