Sider

lørdag den 23. juni 2012

Er du sådan en der syr til dine børn?

Spurgte den søde dame på bibliotekets bogudsalg! Ja der følte jeg mig da lige sat i bås!

Hmm...hvad mon der afslørede mig, Anker der løb rundt i hjemmesyet bukser eller måske bare det faktum at jeg stod med næsen helt nede i en stak syblade!

Hun blev så glad da jeg svarede "ja" og insisterede på at lede alle stakkene igennem efter den børne sybog hun havde set!



Da Anker ikke lige viste sig fra sin mest tålmodige side, så snuppede jeg hele stakken af sy blade og de bøger den søde dame fandt!
Meeeeeeeeeen, det kan man altså også godt tillade sig når prisen for 14 blade og 3 bøger er sølle 26 kr.

12 kommentarer:

  1. Wauw et godt køb, ville godt have været med dig og snuse lidt til de fine bøger og blade. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ikke helt dårligt! Hold øje med dit bibliotek, der er altså gode kup at gøre når de holder udsalg!

      Slet
  2. Skisme da et dejligt køb. go weekend.

    SvarSlet
  3. Skisme da et dejligt køb. go weekend.

    SvarSlet
  4. Fedt køb! Ja, vi såkaldt hjemmesyersker er jo ikke så almindelige længere, og især kvinder i 50'erne og 60'erne synes vi er lidt sære og retrospektive. Men det handler jo mere om at vi gerne vil skille os ud, end at vi vil være husmoderagtige. Vi syr jo ikke tøj fordi det er billigere end at købe det (tværtimod!). Vi syr fordi vi sprudler af gode ideer og kreativitet - og ikke er tilfredse med det børnetøj man kan købe. Sådan har jeg det i hvert fald. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis! Jeg bliver ofte mødt med, når du syr selv, så må du spare mange penge! Til det svarer jeg altid; "ja det er det jeg siger til min mand, men faktum er jo mere jeg syr, jo større bliver min stof samling!" Nu er det jo heller ikke sådan at stof er gratis og især ikke hvis man vil have noget i god kvalitet eller fedt print!
      Jeg syntes bare at det er federe og lækre det jeg selv laver!

      Slet
  5. Ihh, for en herlig samling, du fik med der! Og he he, den der med at sy selv, den vækker altså ikke altid lige stor beundring ;-) Men vi ved jo heldigvis selv, hvor fedt det føles at have lavet noget, der er helt unikt :-) Så pyt med hvad de andre siger og synes!
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig en god bunke jeg fik med hjem:-)
      Syntes nu for det meste at jeg får positiv respons, dem der ikke kan lide det har ofte så meget pli at de holder deres mund;-)

      Slet
  6. Sikke et kup! Glæder mig til at se endnu flere kreationer. :)

    SvarSlet
  7. jeg er stolt af at jeg syr til mit barn,og jeg har endnu til gode at møde negativ respons på det.

    vildt godt køb du har gjort dig, det må have været en god fornemmelse at kunne hive for en mindre formue af bøger og blade med hjem uden at føle sig fattigere :)

    SvarSlet
  8. Cool at de spottede dig!
    Total fede bøger :)
    Jeg misunder dig virkelig!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...