Sider

torsdag den 17. maj 2012

husk nu...

At deltage i min give away lige HER


4 kommentarer:

  1. Hej, jeg tror jeg har siddet ved siden af dig idag på kong kaffe, kan det passe ?

    Jeg syntes der var noget bekendt og ville ikke sige noget før jeg var helt sikker ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har været på kong kaffe idag med min mor og Anker. Ih hvor sjovt, jeg gransker min hjerne for hvor du sad?
      Ville da gerne ha sagt goddag!

      Slet
    2. jeg tænkte det nok ;)
      jeg sad lige ved siden af, sammen med min søster og hendes lille søn som sad og spiste :)
      det var faktisk først til sidst, da jeg så bukserne din søn har på at jeg synes jeg havde set det før, derfor fik jeg ikke sagt hej.

      Slet
    3. Ej hvor sjovt! Var det jer med den smilende lille dreng som Anker "snakkede" med. Det er da lidt sjovt vi sad ved siden af hinanden, verden er lille!
      Det er første gang jeg er blevet genkendt IRL sjovt det var Ankers bukser der afslørede det:)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...