Sider

onsdag den 7. marts 2012

indsamling til billedvæg

Jeg har længe ønsket mig en billedvæg, men den ide har manden ikke været så lun på!
Jeg tror bare ikke han rigtig har forstået hvad jeg mente (eller måske gider han ikke bore så mange huller, da vi bor i beton byggerier skal dette nemlig foregå med en borehammer!).
Når men for et stykke tid siden fik jeg endelig solgt ham ideen og så glemte jeg ellers selv alt om det.

Men nu skal det være og jeg er begyndt indsamlingen af billeder.


Som Anne foreslog er mandens fine fødselsdagskort kommet i glas og ramme med minimega papir som baggrund.
Helt uden at vide det rammer han jo lige ned i højeste mode (nej ikke det at vise bryster), men NEON farver! (mon ikke det bare var fordi det var overstregningstusser der befandt sig på arbejdspladsen?).

Jeg elsker dette kort og jeg tror også at manden er lidt stolt over at, jeg blev så glad for det så det lige frem skal i glas og ramme:-)


3 kommentarer:

  1. Nogen gange skal der bare ikke så meget til for at få ting til at se fantastiske ud - super sødt kort og idé :-)

    SvarSlet
  2. Haha - sikke et fint kort han har lavet fra dem. Det skal da helt sikkert op på væggen - kan da godt forstå han er glad for du kan lide det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...