Sider

fredag den 23. december 2011

Julesmæk...

Juletøj til Anker har jeg slet ikke skænket en tanke! Jeg har haft så travlt med julegaver og vi har været lidt ramt af sygdom, men pludselig fortrød jeg alligevel at han slet ikke havde noget julet!

Så en hurtig julesmæk blev det til, lige her på falderebet.

I sådanne situationer er det jo dejligt at have et (må vist indrømme) efterhånden ret stort stof lager!
Her fandt jeg det fine rensdyrs stof jeg vandt hos Krea Krumspring og det var jo som skabt til en jule hagesmæk.


Skal du også lave en hurtig julesmække så se min DIY lige her.

2 kommentarer:

  1. Det er du alligevel sluppet godt fra :) Rigtig glædelig jul til dig og dine :)

    SvarSlet
  2. Havde også overvejet det, men nej, så langt nåede vi ikke. Tilgengæld har Anna fået julekjole, så det må gå lige op;) Rigtig god jul til jer:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...