Sider

torsdag den 22. december 2011

Julemandens værksted

har været flyttet ind herhjemme, eller sådan føles det.
Jeg nåede at få lavet alle gaverne, pakket dem ind og afleveret til dem vi ikke skal holde jul med!
Desværre kan jeg ikke løfte sløret for gaverne endnu, men der vil helt sikkert komme foto spam mellem jul og nytår:-)

Dog er der en gave jeg godt kan vise frem nu!
Svigermor havde fødselsdag her midt december og hun fik også et par hjemmelavede gaver med på vejen!
Hun fejrede dagen her hos os og blev vækket på sengen med sang, flag og barnebarn.

Da vi i forvejen havde spurgt hvad hun ønskede sig, var svaret blot nogle lommetørklæder, så det fik hun!


Et etui til lommeletter, manden valgte selv stoffet til sin mor;-)

Meeeen, vi syntes hun skulle have lidt mere, så et shoppenet blev det også til.
Det er mit første shoppenet og mønsteret har jeg selv lavet. Jeg skal helt sikkert også lavet et til mig selv, blev faktisk lidt vild med det!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...