Sider

tirsdag den 15. november 2011

Signature pockets...

Endnu et par Elsebeth Gynther smækbukser har set dagens lys.


Jeg har været i gang med at lave min egen signatur lomme! En lomme som kun er på mine EG bukser!
Nu er det jo svært at opfinde den dybe tallerken om igen, så der er sikkert nogle der ligner, men jeg er godt tilfreds med mine lommer;-)


Og som I kan se på næste billede, så var det endnu engang trykknappen der vandt!


Bukserne har egentlig ligget færdig nogle dage, men vi har haft skiftende overnattende gæster siden i lørdags, så knapperne blev først banket i idag!

Næste sy projekt ligger klar til symaskinen i aften!





5 kommentarer:

  1. Fine bukser, og især lommerne :-)
    Mon din Anker har fået en julesok...?
    Ellers tjek min Give Away :-)

    SvarSlet
  2. Wauw hvor er de blevet fine, og dine lommer er super flotte. Sådan har vi det vel alle? At vi gerne vil opfinde lige det der look andre vil sukke efter :) *smiler* sådan tænker jeg ihvertfald tit (især når jeg kigger på AlbaBaby´s design)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine...er vild med mælkedrengestriberne - og at mønsteret er tegnet over via bagepapir er jo ikke til at se nu ;o)

    SvarSlet
  4. @Julie: Tak, vil da straks gå ind og se din give away! Jeg læser ofte blogs på mobilen også glemte jeg at få mig tilmeldt næste gang eg var på computeren!

    @ Binemor: Tak, ja jeg havde bare lyst til at prøve at sætte mit eget præg på dem;-)

    @Pia: Tak, ja jeg elsker også bare mælkedrengestriber, købte 2 meter mens jeg var gravid, for jeg vidste at jeg vil elsker bukser af det:-) He, he, nej man kan ikke se bagepapiret efter de er "færdig bagte".

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine bukser. Jeg kan godt lide det grønne bånd imod striberne.
    Jeg har også selv syet en del EG bukser. Men nu er MindsteDatter så stor at hun er uden ble, og så er denne model desværre ikke så god til hende længre. Så skynd dig at sy en masse imens bleen er på :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...