Sider

onsdag den 10. august 2011

BM: Kiks!

Dagens Boys month (og stjerne) bidrag er lidt et kiks!


En skildpadde der er vind og skæv! Mønsteret har jeg tegnet af fra en biblioteksbog jeg allerede har glemt hvad hedder. Syvejledningen fik jeg ikke lige skrevet ned inden bogen blev afleveret (havde måske været en god ide). Nå, men typisk mig kaster jeg mig ud i det og denne gang endte det altså med en maveplasker!

Men pyt, Anker er ligeglad med om der er et par skæve ben, han syntes bare de er gode at putte i munden og oversavle;-)

Dette er faktisk første gang jeg fremviser det mærke jeg sætter på alt fra min hånd! Krag er mit navn og jeg har brugt dette i over 1 år, men indtil nu sørget for at det ikke kom med på billederne.
Men mit behov for at være anonym på bloggen er ikke længere så stort, som da jeg startede med at blogge!





2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu, at den er fantastisk :-)

    Har selv lige haft lånt bogen - og tingene er beregnet til filt så det er nok derfor at mønsteret ikke passer helt ;-)

    SvarSlet
  2. He he ja, det var til filt;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...