Sider

fredag den 1. juli 2011

To do vol.3!

Næste uges to do er igen en lille forsigtig en. Vi skal på besøg hos mormor og morfar i weekenden og vi får selv en overnattende gæst i næste uge.

Men, men jeg skal nå at lave en makker til patchwork bolden, denne her udelukkende med dyremotiver (er tyvstartet)!



Jeg vil også gerne lave et eller andet af den her stak filt:


Jeg fik hele bunken af en fra min mødregruppe, så jeg tænker måske en lille gave til hendes datter. 
Har du nogle gode ideer?

3 kommentarer:

  1. Dejligt at få foræret en stak filt. Hvad med at lave nogle små dyr til at hænge op i barnevognen eller ved puslebordet?

    SvarSlet
  2. Legemad er også altid et hit:-) Prøv at søge på Etsy der er vildt det der bliver syet af filt derinde :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med at blive mor! :0) Jeg venter selv en lille pige til november, og glader mig rigtig meget!

    Jeg håber ikke det gør noget, men faktisk skriver jeg, for at høre om du (eller evt andre førstegangsmødre fra din mødregruppe) vil gerne være med i konkurrencen om at vinde et gavekort på 1000 kroner hos BabySam? Jeg forklarer lige...

    Jeg er en gravid studerende, som er ved at færdiggøre mit cand.merc studie på Aalborg Universitet. I min afsluttende opgave skriver jeg om beslutningsprocessen for forbrugere som står overfor mange valgmuligheder. Og det er jo en situation vi gravide/nye forældre sagtens kan genkende, fra vores mange køb af baby produkter. ;0)

    Undersøgelsensmålgruppe omfatter førstegangsforædre som har stået overfor at købe jeres første barnevogn indenfor de seneste 18 måneder. I den forbindelse, håber jeg på, at du venligst vil afsæt ca. 10 minutter af din travle hverdag til at svar på mit on-line spørgeskema. Alle deltager, som efterlader en emailadresse, kan være med i konkurrencen om et gavekort på kr. 1.000,- hos BabySam. (Undersøgelsen har intet med BabySam at gøre. Jeg syntes bare, at evt deltager skulle få mulighed for, at få noget tilbage for deres tid.) Deltagelse skal ske inden den 31 august, og kun én besvarelse per husstand er tilladt. Adgang til spørgeskemaet kan findes ved følgende link:

    https://www.surveymonkey.com/s/customer_decision

    Hvis du kender andre førstegangsforældre, som har købt en ny barnevogn indenfor de sidste 18 måneder, må du meget gerne sige det videre! Det ville jeg være super taknæmmelig for! ;0) Jeg vil så gerne nå at få besvarelser nok til at kunne opnå statistisk grundlag for min undersøgelse (og endelig blive færdig med min uddannelse før min lille pige kommer til verden til november.)

    Håber du har tid og lyst til at hjælpe!


    På forhånd tak for hjælpen!

    Med venlig hilsen, Kelly

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...