Sider

søndag den 31. juli 2011

jeg har fået en gave...


Formiddagen!

Det føles som en gave!
Jeg tør næsten ikke sige det højt af frygt for at "jinx it"!

Det ser ud til at Anker endelig er ved at få en rytme! Han har overgivet sig og er begyndt at sove om dagen. Ikke at han ikke har sovet om dagen indtil nu, men i en periode har det kun været powernaps ved brystet! Hvilket godt kan være lidt belastende i længden.

Med manden tilbage på arbejde efter 3 ugers barsel (ligger og sover fra nattevagt lige nu) og Anker i barnevognen på altanen, så nyder jeg min formiddag med en hjemmelavet latter. Af en eller anden grund har jeg ikke kastet mig over bunken af stof, jeg sidder bare og nyder min kaffe, stilheden og kigger ud af vinduet.

Men hvis Anker følger sin nye rutine, så har jeg også en god time endnu!

(hope I didn't jinx it med dette indlæg!)

Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

  1. Herligt, det er nu altså bare bedst, når der også er lidt tid til andet end baby :o) Ha' en rigtig dejlig søndag!

    SvarSlet
  2. Vi krydser fingre for at du ikke har begået hybris! Lyder dejligt med lidt tiltrængt "mig" tid.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...