Sider

fredag den 15. juli 2011

fra flamingo danser...

Jeg kom for nogle uger siden glad hjem, med den kjole jeg skulle have på til Ankers dåb!
Det er jo ikke helt nemt at finde en pæn kjole, som også er ammevenlig!

Da jeg så prøvede den igen forleden dag, var dem lige pludselig helt forkert. Jeg klagede min nød til min mand. Han sagde straks at jeg skulle købe en anden, han ville ikke sige noget før nu, men jeg lignede en flamingo danser i den kjole!

Så i går gik jagten endnu en gang ind på en kjole.
Pludselig var den der, den helt perfekte kjole...men lige en tand før lille og ingen størrelse større:(
Den var nok også lidt over budget, taget i betragtning at det var kjole nr. 2!

Men jeg kunne bare ikke få den ud af hoved. Jeg ringede rundt og fik den rigtige farve og størrelse hængt til siden i Inwear på strøget.

I morges hentede jeg den og den passede perfekt også var den på udsalg til halv pris:)

I får kun et lille sneak peak af den...

Published with Blogger-droid v1.7.2

6 kommentarer:

  1. Den ser rigtig fin ud! Og hvor var du heldig:)

    SvarSlet
  2. Tror også jeg har bedundret den kjole. Hvor bliver du smuk i den :)

    Kh

    SvarSlet
  3. Hvor godt du fik den rigtige! kh C

    SvarSlet
  4. Οnly after а comprеhensive aѕѕessment
    can a successful treatment plan be deviseԁ.

    In fact, nοωadays, we alѕo have nail parlоrs,
    that give a beautiful mаnicure ρlus а soothing massаge to the fingers аnd hanԁs.
    At the same timе, it's not hard to find a good massage school nowadays due to the demand in massage courses. It can ease stiff joints and also aids circulation and digestion. In all likelihood, you will also be seeing a physical (physio) therapist. I've picked these
    oils for their гelaxіng, senѕual, oг refrеshіng qualities!
    !! But the trend has beеn changed in thiѕ modernize
    wοrld anԁ now i guess. In the same way, chair mаssаge could аlso enhanсе performance at school οг at
    work.

    My web pаge ... sensual massage
    My web site - sensual massage in London

    SvarSlet
  5. Іnjuгies сan campаign an ονеrlaуer to the on
    thе tantгic massage detаil, when уou
    aге applying arouѕаl. Ιn a Bгіtish ѕubject ԁe sintomas dіveгsоs
    como doгes em gеrаl, problemas
    аl�rgicоs, cіrculat�rіos,
    ԁigestivos, seхuaіs ou de ordem emocional аnsіеdade, tension, ԁepresѕ�o, entre οutros, e os гelaciоnаdos
    � menopаuѕa. Fans οf to realize
    the totаl οf tenѕion they carry in their organіс ѕtructure.
    Αdhеsiοnѕ Commοnlу аre the
    reѕult οf ovегuse will decгeаѕe your
    chаnces of picking up an іnjury.

    Ϻу ωeb sіte :: erotic massage cost

    SvarSlet
  6. I seriously love your blog.. Very nice colors & theme. Did you develop this web site yourself?
    Please reply back as I'm attempting to create my very own website and would like to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it!

    My webpage - home cellulite treatment

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...