Sider

onsdag den 20. juli 2011

Blog award


Jeg har modtaget en blog award af hadlas hjørne på nettet.

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
Man skal svare på 5 spørgsmål.

Og de 5 spørgsmål kommer her:

  1. Hvorfor begyndte jeg at blogge? Mens jeg studerede arbejde jeg i et callcenter hvor vi sad og ventede på at der kom kald ind. Ventetiden blev brugt på at surfe på nettet og heraf også en del tid på facebook. En dag blev der lukket for adgangen til facebook og jeg skulle derfor finde noget andet at bruge tiden på. Tilfældigt faldt jeg over en blog da jeg lavede en google søgning på tapet på ting! På denne måde havnede jeg lige midt i blogland og jeg var solgt. Min blogroll blev langsomt længere og med tiden fik jeg også blod på tanden til at vise mine egne ting frem. Da jeg opdagede blogland var jeg samtidig i den situation at jeg var ufrivillig barnløs på 2 år. Jeg brugte på dette tidspunkt mange aftener på at læse på min-mave.dk hvilket ikke hjalp hele min situation ret meget. Blogland blev min positive redning. Jeg var så dybt imponerede over alle de dygtige og kreative kvinder, med så ofte positive livssyn. Dette fik mig væk fra det negative og selvmedlidenheden som jeg dvælede i på mm. Så stort tak til blogland:-)
  2. Hvilke blogs følger du? Jeg følger rigtig mange, men det er meget få som ikke har kreative indlæg, fyldt med gør det selv kreationer. Jeg elsker det. Jeg får meget inspiration her og jeg får lyst til at skabe selv og fremvise det.
  3. Favoritfarver? Jeg er lige mor til en dreng og det har haft en betydning for mine farvevalg...især grøn, brun og mørkeblå (bare ikke baby lyseblå, den er banlyst herhjemme)
  4. Favoritfilm? Puha, en god kærlighedsfilm går jeg ikke af vejen for, dog er det svært at få manden med på denne. Ofte bliver det så til, hvad manden sælger som en "glad action" film. Jeg kan se det meste bare det ikke er eventyrfilm eller gyser!
  5. Hvilke lande vil du gerne besøge? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge asien, lande som Vietnam, Japan og Kina. Jeg har rejst meget i Europa og Nordamerika og har da også været i sydamerika en enkeltgang.

Jeg vil gøre som Hadla og sende awarden videre til de 5 øverste på min blogroll med mindre end 100 faste læsere lige nu!

http://mille1000fryd.blogspot.com/ (har præcis 100 faste)

Håber at I vil lege med:-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...