Sider

lørdag den 4. juni 2011

Opslagstavle

Det er ikke fordi jeg vælter mig i kreative indlæg for tiden og tid er da vist kodeordet her, eller nærmere mangel på samme. Som første gangs mor skal man lige lære det der med at udnytte den sparsomme alene tid bedst mulig.

Ankers værelse er næsten færdigt og I skal da også se resultatet. Først vil jeg vise den opslagstavle jeg har lavet med det her "HOOTY HOOT" - ARGYLE TERN stof. Det var bare kærlighed ved første blik.


Jeg var så heldig at finde nogle tegnestifter her, som bare var som skabt til denne tavle.

Opslagstavlen skal bruges til at hænge billeder op af hele familien, så Anker hele tiden kan se alle og huske dem der bor lidt længere væk.

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin opslagstavle, der kan give børneværelset lidt kulør.:-)

    Synger altså med på samme sang om at mig-tid er højt skattet med sådan en lille bebs...

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Skønt stof :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det fedt ud. Jeg går også og leder efter det helt rigtige stof. Vi skal lave børneværelse efter sommeren og jeg glæder mig. Spændt på at se Ankers fine gemakker :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...