Sider

søndag den 12. juni 2011

blogger på mobilen!

Jeg har altid troet at en Smartphone var lidt for smart til mig. Min telefon skulle bare kunne ringe og sende sms'er, der måtte også godt være kamera i og et sjovt spil som tidsfordriv i s-toget, that's it!

Tilsidst i min graviditet begyndte jeg alligevel at kunne se det smarte i en Smartphone, med tankerne på alle de timer jeg ville tilbringe i sofaen, med kun en hånd fri, fordi jeg skulle amme.

Derfor købte jeg en lækker HTC og vil aldrig gå tilbage til den gamle igen. Jeg modtager mails og tjekker facebook på den, læser nyheder, tjekker rejseplanen, får vejrudsigten og laver blog indlægs. Det eneste den ikke har været god til er, at læse blogindlæg! Her skal man sidde og forstørre internetsiden op for at kunne læse det. Med kun en hånd fri opgiver jeg ofte efter 1 el. 2 blogs.

Men hov pludselig forleden dag fik jeg en let læselig version op hos f.eks Julia og Karen.
Næste gang jeg loggede ind på computeren, blev jeg også pænt spurgt af blogger, om jeg ønskede at gøre min blog let tilgængelig på mobil! JA TAK!

Jeg har derfor en opfordring til jer alle, hjælp mig til at læse blogs mens jeg ammer!


Gå ind under indstillinger og vælg E-mail og mobil, tryk: Ja, Vis mobilversionen af min skabelon på mobilenheder.

Tak:-)

3 kommentarer:

  1. He he Tine, gætter på at du har samme amme problematik;-)

    SvarSlet
  2. Smart..
    Læser man via google reader.. så synes jeg ikke man har et problem med det.. udover når man lige skal trykke sig ind og kommenter på folks blogindlæg.. men det jo ikke ved hver gang man gør det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...