Sider

søndag den 29. maj 2011

Gaver og andet godt!

I lørdags blev min onkel gift og vi var da også inviteret med til bryllup. Desværre måtte vi takke nej, da bryllup var i USA hvor min mors familie kommer fra. Vi kunne ikke rigtig overskue at flyve så langt med en 8 uger gammel baby.

Men nogle lækre gaver og lidt bestilt lækkerier var i min mors kuffert hjem.

Anker har fået lidt af mormor:


Det sødeste elefant sommersæt.


Ja den body kunne mormor selvfølgelig ikke stå for;-)



Et par shorts smækbukser med en farlig krokodille:-)


Min moster havde da også en lille gave til Anker. Et sommersæt mere.

Det blev dog også til en gave til mig:


Flot kjole, dog ikke amme venlig så der går lige lidt før jeg kommer i den.

Med en meget lav dollar havde jeg bestilt lidt clinique med hjem, så kan jeg få fyldt op for langt under halv pris:-)

Ih hvor jeg glæder mig til det rigtig bliver sommer og Anker skal have sine små nye sæt på:-)




1 kommentar:

  1. Ehj, hvor må det være fedt at have fået fyldt kosmetiklageret op til spotpris. Også super fin kjole, men du har nok ret i at den ikke er så ammevenlig endda. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...