Sider

søndag den 15. maj 2011

Blogtræf i KBH!


Så er der blogtræf i København, det er de fantastiske damer VibekeMille og Anne der står bag.
Jeg vil bare sige rigtig godt initiativ:-)

Det bliver sjovt at møde menneskerne bag de blogs jeg læser, men det er da også lidt med sommerfugle i mave jeg sådan melder mig til at møde "fremmede mennesker" på denne måde.
Men spørgsmålet er jo hvor fremmede vi er for hinanden, vi læser jo med i hinandens liv, så vi har jo en forholdsvis stor forhåndsviden om hinanden.

Jeg glæder mig og jeg slæber Anker musen med ( han hænger jo ligsom fast i "patten")

Skal du med?

1 kommentar:

  1. Hej:)
    Dejligt I kommer til blogtræf og jeg kom lige forbi din blog og her vil jeg gerne følge med:)
    Vi ses til juni...
    Kh Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...