Sider

søndag den 28. november 2010

Siden sidst!

Min aktivitet her på bloggen er meget begrænset for tiden.
Jeg har super travlt med min Bachelor opgave. Samtidig er mit overskud bare ikke helt i top. Lillemanden i maven bliver lige for tiden omtalt som snylteren der stjæler al min energi ;-) Men når så jeg får et venligt spark i maven er alt tilgivet.
Jeg har idag sidste arbejdsdag på mit studie job gennem 4 år, så resten af december kan jeg hellige mig opgaven. Håber at det hjælper lidt, men tror bare at jeg i bund og grund ikke gider. Jeg dagdrømmer om barsel og baby. Jeg drømmer om alt det jeg skal sy til lillemanden, stoffet ligger kun og venter på at opgaven er afleveret.
Jeg drømmer om børneværelset der skal indrettes.
Sidst men ikke mindst så drømmer jeg om min nye rolle som mor, jeg glæder mig.
Men nu må jeg prøve at begrænse overspringshandlingerne dvs.
  • Ikke mere net shopping af børnetøj, ting og stof.
  • Ikke mere snagen på facebook
  • kun bruge minimum af tid på at læse på terminsgruppen på min-mave
  • Samt minimering af denne dejlige tidsrøver i form af blogland
Men helt væk her inde fra kan jeg jo nok ikke holde mig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...