Sider

tirsdag den 17. august 2010

Første dag efter laaaaaaaaang sommerferie!

Det øs pjask regnede i morges da jeg gik ud af hoveddøren, jeg ved ikke om det var for at understrege at min ferie er slut.
Jeg startede i praktik i dag! De næste ca. 5 mdr. skal følge kommunikation og markedschefen i en virksomhed. De sidste 2 mdr. skal jeg dog skrive bachelor opgave!
Uha, det er lidt hårdt at starte efter en dejlig lang sommerferie, også med 35 timer om ugen! Dertil kan der så lægges 13 timers studie job oveni om ugen.
Men jeg glæder mig helt vildt, det bliver så sjovt at bruge alt min viden i praksis.

Jeg vil også lige undskylde for at jeg ikke har fået svaret på kommentar til mine indlæg. Den sidste uge har vi været hos mandens familie i Aalborg og der har ikke været så god tid og mulighed for at komme på til en computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...