Sider

mandag den 12. juli 2010

Kitch bitch!

På denne meget varme dag, ville min mor ud at shoppe og give en frokost. Så som den gode datter jeg er, meldte jeg mig frivilligt.
Se lige her hvad jeg fandt i kitsch bitch: Den mest fantastiske nederdel:



Jeg var fuldstændig solgt da jeg så den og endnu mere da jeg prøvede den på og den sad perfekt:-)
Denne skal jeg bo i på lune sommeraftener resten af sommeren.
Min mor var helt vild i denne butik, hun hev den ene kjole frem efter den anden og sagde; "sådan en havde jeg også i 60'erne".
Kommer I forbi læderstræde er kitch bitch klart et besøg værd, faktisk hele gaden også når den bliver til kompagnistræde, her er der fyldt med lækre butikker med tingel tangel.

Vi var også en tur forbi H. Skjalm P.:


Der blev købt lidt papir der skal bruges til at beklæde et lille kommode projekt (der kommer helt sikkert billeder af dette senere). Derudover købte jeg denne lækre neglebørste til manden, da den gamle længe har haft den grimmeste midterskilning;-)

Sikke en dejlig dag:-)
Hvor der godt nok blev drukket et par flasker vand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...