Sider

onsdag den 2. juni 2010

En tur i Ikea og lidt patchwork!

Vi har lånt en bil i denne uge og det skulle fejres med en tur i Ikea!
Forinden havde vi været inde ved symaskinemanden med min Bernina, der stod af i påsken. 
Bagefter gik turen til Ikea, her gik jeg lidt amok i stof, for det er da bare billigt.
Nu glæder jeg mig bare til fredag hvor symaskinen kommer hjem igen, så skal det fejres i weekenden.

Men mens symaskinen har været i stykker, har jeg kastet mig over denne hobby: patchwork.
Ja, jeg ved næsten ikke hvem jeg skal kreditere for inspiration, for hvor har jeg fundet i inspiration til dette i mange blogs. Men for at nævne nogle; En fugl i hånden , pralerier, og der er helt sikkert flere.

Sidst men ikke mindst, ja så lærte jeg da også at lave fine fotocollager på Picasa, så min blog kan blive lige så fin som dem jeg følger ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...